Trezirea!!!

Am adormit in tren….si am impresia ca m-am trezit. Trenul e plin dar nimeni nu vorbeste cu mine, parca-s muti si prosti toti dn jurul meu. Sunt aproape sigur ca trenul e gresit….am ajuns fix la varsta aceea cand sunt prea batran sa fiu tanar si prea tanar ca sa fiu batran. Vreau sa scap!!

Vreau sa sar din tren!!!

dar peste tot vad mesaje care-mi transmit ca e periculos….viteza e prea mare..sa mai astept pana incetineste? si daca adorm iar? sa sar? sa tip dupa ajutor? deja mai sunt doi oameni in spatele meu ..si vor sa sara cu mine…Opriti-va! E   pericoloso sporgersi !

Daca stai prost cu corazonul nu intra pe blogul acesta caci s-ar putea sa afli lucruri noi despre tine …pe care le-ai ascuns tu singur de tine in camaruta aia intunecoasa a creierului.

Lucruri bolnave pe care ai fost setat sa le ascunzi tu de tine.

-Nu e frumos!

-Nu e bine!

-Scoate-ti degetul din nas/fund !

-Mananca frumos!

-Nu-i spune ca o iubesti, o sa te ia de prost!

-Stai nemiscat in banca!

-Sa iei nota buna la scoala ca daca nu ma supar!

-Sa nu faci sex pana la 18 ani!

-Sa mananci tot din farfurie!

-Sexul oral e cel mai scarbos!

-S-a culcat cu trei baieti in cinci ani, e o curva!

-Nu te baga, stai in banca ta!

-Esti un prost daca-ti place de urata aia!

Cunosti toate setarile astea? Ti s-a spus ca esti un/o frustrat/a…ei bine nu, nu e adevarat.

Doar trebuie sa sari din tren impreuna cu mine…ia-ti colacul de salvare in curand trecem pe langa ocean.

Lasă un răspuns

